: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, April 1, 2011

politik kotor

as-salam,



dulu... ms zaman skolah me suke sgt2 pasal politik... suke sebab tgk politician2 ni mcm ok je.. x der la nak porak peranda.. x der la dok jatuhkan org sane sini secara melapau... mcm balance la kan both side kerajaan n pembangkang... tp, scenario tu sumer dah berubah... mungkin dulu pun mcm x ok tp x der la sampai org yg dah x der pun dorg dok ungkit2 lg psl kisah org tu... agak2 la kan.. tau la korang ni sumer politician... jgn la nak jatuhkan org tu secara melampau yg berlebih-lebihan... fikir la skit... klu korang buat mcm nih.. kuarkan mcm2 citer hal org lain.. then, create pulak citer mengarut sumer nih... meluat jugak kitorg nak membaca nye... itu baru local... yg international observer plak mcm mane.. x malu eh korang2 nih...







dah nak ckp itu jer... sebab rase mcm makin melaupau jer dorg nih... ops... me x menangkan sesiapa n x pulak sokong sesiapa... tp, me dah start mengundi dr umur me 21 thn lg.... hiks... yg pasti, undi adalah rahsia...

1 comment:

ustaz kazim elias said...

mujur datang kesedaran dalam diri. Itulah satu kejayaan yang baik.

April 1 adalah hari umat Islam dibantai, oleh itu jangan raikan atau ikut-ikut perayaan nie...