: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, January 4, 2011

jom hayyan

salam sumer,



ni kisah pasal hayyan.. si kecit tu dah setahun 6 bulan ++... heheheh.. makin lincah.. makin cerdik... geram jer tgk muke dia tu.. slalu jer kena marah2 manja ngan mummy n daddy... sebabnye, hayyan ske wat perangai.. pastu, ske wat muke.. tp x der la sampai la marah tengking2 tu.. hayyan plak ske jer nak melawan.. tp, tetap comel... heheheh....

 hayyan dgn mulut ikannye... heheheheh... klu nampak akuarium mesti sebut tish.. tish... heheheh... konon2 nye fish la tu... hahahhah... hayyan masih blom pandai ckp lg.. tp, klu dgr btul2 ape yg dia bebelkan insyaALLAH kite bleh faham... bile tanye je ape yg dia mkn, nanti dia jawabla.. ACIK... nasi la konon2 nye tu... heheheheh...

 budak tecik mulut ikan yg comel... slalu kena cubit si hayyan nih... tp, sumer pun sayang sgt kat hayyan... hayyan dah pandai sebut dedi.. abg.. opah.. tish(fish), acik(nasi), tok, nak, x nak... ermm... mcm2 lg lar.. tp ikut vocab dia sndr... heheheh... skng ni dah makin pandai memanjat.. ske menjerit.. ske lempar barang... ske tgk upin ipin... heheheheh...

makcik no'oi yg suke ajar hayyan wat mulut ikan... heheheh... hayyan ni jenis budak yg senang bngn pagi... klu me bngn kol 6.30pg, mesti dia bgn skali... ade ms tu, kena bwk hayyan masuk dapur skali klu nak masak utk bekal anak2... tdor pun dah makin lasak... adik ngan abg dah conquer tmpt tdo mummy daddy... heheheh...


No comments: