: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, January 4, 2011

kisah penang lagi

salam sumer,



kisah penang x abes lg w/pun 2010 dah abes.. heheheh... mls nak citer panjang2.. jom layan gambor...

 abg dok ngan daddy... hehehh...
adik ngan mummy... budak mutuk matam ni dah makin ligat.. memang x bleh lepas dah...

 yeay.. alhamdulillah.. dah sampai penang...

 ini la dia kejer 2 beradik ni bile dpt mandi.. mule2 tu masing2 takut nak mandi dlm bath tub.. last2... masing2 x nak kuar... hehehehehe...

ni kejer abang naufal.. skang ni dok sakan amik gambor.. henpon mummy la jd sasarannya... huhuhuhu...
 owh... ni ms jln2 kat QB mall... murah jer naufal naik bnda nih... 6 hengget = 15 mins... suke sgt naufal.. me plak siap buat video call nak tunjuk kat makcik no'oi... hahahhahah...

adik hayyan nak naik tp x blh plak.. sebab keter yg ade remote sumer rosak.. yg tinggal pun sumernye kena tekan sndr... heheheheh... x per la.. janji anak2 seronok... 


*ade citer disebalik QB mall nih... heheheheh... nanti me citer ek... dan akan ade lg sambungan kisah penang nih... heheheh....



2 comments:

mar!ahaf!z said...

naufal n hayyan saman kau nnt expose gambar dlm tub tu!

nifalnin... said...

hahahahaah... saman kah.. mungkin tidak.. sebab x nampak bebird pun kan... kasik effect cekci skit.. heheheheh...