: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, June 9, 2011

cuti-cuti :penang

as-salam,

last weekend kami (family besar sblh en.fizu) pg cuti-cuti malaysia kat penang... heheheheh.. kitorg pg dlm 1 keter 3 mpv (sumer skali 7 family)... seronok sgt... sebab pg bercuti ramai2 kan... ngan budak2 lg.. amat la riuhnya... semua berkumpul kat umah m.ngah norbi kecuali anip (kat petronas damansara) n moksu(bertolak lps maghrib)... so, kami singgah dulu solat asar kat petronas damansara pastu terus menuju ke taiping... hiks... sebabnye m.ngah norbi teringin nak mkn mee udang mak jah yg femes tu... ms kami sampai tu org penuh sampai melimpah2 ke tepi jalan... tp agak kecewa sebab me x dpt mkn nasi goreng udang ngan sambal udang yg memang sedap gilerssssssss... so, masing2 makan mee udang saje sebab itu je pun yg blh order memandangkan org yg terlalu ramai... mkn pun x syok sebab nyamuk bnyk... kempunan me nak mkn sambal udang... huhuhuhu... lps mkn, kitorg teruskan perjalanan ke penang... owh ye, kitorg x dok hotel tp lebih kpd homestay... pak mentua pd cousin en.fizu... besar jugak la umah dia... complete sumer skali... kitorg btul2 sampai kg. penaga tu dalam pukul 12.30 tgh malam... yg seronoknya, sampai2 jer kitorg sumer dijamu ngan kopi panas n cucur jagung yg sedap... then, pukul 1.30 pg baru la moksu bibah ngan family amy sampai... masing2 masuk tdor pukul 2-2.30pg... paling best, naufal n hayyan x mengantuk lansung.. siap kena paksa masuk tdor... sebab dlm keter dorg dok layan tdor baikkkkkkkkkk punya...

nanti me sambung cerita hr pertama di penang eh.... kisah pasar pg... mee udang pulau sayak... cinta pantai merdeka... heheheheheh....

2 comments:

mar!ahaf!z said...

gambar 2 cinonet tu weih.. bagi seri sket entry :P

Lord of the Sea said...

pulau sayak? kata mana plak tu?