: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, June 28, 2011

emosi terganggu

as-salam,


pg ni me rasa agak emosi... sebab sgt luar biasa bila dia berkeadaan mcm tu... x tau la nak kata mcm mana perasaan tu... nak kata gembira pun tak... tp lebih kepada risau... susah hati... bile dah susah hati, macam2 kita blh fikir kan... macam2 yg negatif dtg masuk otak ni kan... tp... urmmmmmmm... x tau la kata mcm mana... sebab sblm ni dia x mcm tu... sblm ni dia ok jer... klu blh me x nak fikir yg negatif2 nih.. me nak optimis x nak pesimis... Ya Rabb.. Ya Rahman... Ya Rahim... Kau berikan lah kekuatan pada hamba mu ini.. kuatkan lah iman hambamu ini dengan dugaan yg datang... jauhkanlah perkara2 jahat keatas hambamu ini Ya Rabb.... Amin....

1 comment:

Hambali ® said...

rilek. amik cuti jap (kalu stress pasal keje). lapangkan fikiran. kalo difikirkan sangat, tak terpikir kite nanti.