: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, June 15, 2011

hari pertama

as-salam,

hari ni adalah hari pertama naufal pi school lps 2 minggu cuti sekolah... patutnye kena pg isnin lps.. tp dia demam pulak kan.. kesian jugak kat mamat tu...

mummy.. hyecarl demam ni... x blh pg school.. kesian kat hyecarl..
*________*....

me pun smlm MC sebab demam, selsema ngan mata berair bagai... dtg kejer pg isnin tu dok terbersin2 jer... so, smlm anak beranak ngan daddy dia skali x pi work... sebab prihatin bini (terchenta) ngan anak (tersayang) x sihat.. tp ade hati dok ajak kitorg pi tgk movie... adik hayyan (yg makin lasak) pun dok umah jugak... disebabkan penangan ubat selsema, sampai tghari baru me sedar... itupun nasib baik me dah siap buatkan susu utk anakanda pengarang jantung 2 ketul tu... huhuhuu...

mlm td naufal tdo dok mengerang jer.. kata kaki dia sakit... me dok urut2 kaki dia... kasi hilang sengal... mungkin terkejut dia x hilang lg kot... sebab sabtu lps pi umah org kawen... then ade la sorg budak ni pi tolak naufal masuk kolam ikan (paras lutut naufal je pun)... yg naufal pun tgh2 syok tgk ikan memang terperanjat la kan.. kesian kat dia.. me nak marah budak tu pun mcm x sampai hati pun ade.. tp, hati dah mendidih nih... sebab hayyan pun nyaris2 masuk kolam tu tp hayyan kena tolak ngan budak lain... rase mcm nak lempang2 jer budak2 tu... tp anak org kan.. kang x pasal2 mak dia dtg serang me ngan parang... nasib la bukan tmpt me... klu x, selamat sudah... ingat nanti nak pi darul syifa minta penawar utk hilangkan rasa gemuruh dia tu... sebabnye, asal malam jer dia demam.. asal tdo jer dia mengerang kata kaki dia sakit... sedih pulak tgk anak mcm tu... nanti mummy uruk kaki abang yer... sayang naufal n hayyan...

No comments: