: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, June 22, 2011

hayyan dah 2 tahun

as-salam,

patutnye n3 ni kuar pg td kol 4.25am.. tp, bile me tgk n3 yg dah schedule siap2 hilang... blh plak mcm tu... sakit hati btul... x per la...
yeay... hayyan dah 2 tahun...

alhamdulillah... hr ni genap nufa'il hayyan 2 thun... sepanjang 2 thn dia membesar mcm2 perangai dia dah tunjuk... klu lasak tu memang biasa la kan... nama pun lelaki.. then, kuat merajuk... pantang usik sikit mule la nak mencebik bibir nye tu... yg penting hayyan ni pandai bwk diri tp ade malu sikit... hahahahahha.... memang beza sgt2 ngan abgnye naufal... pg2 senang jer nak bgn.. kdg2 hayyan blik yg kejutkan me... hahahahha... klu bgn tdo plak, dia terus amik susu pastu baring depan tv... so, smntra me nak siap2 pi kejer nanti dia tgk la citer toy story ka, chipmunk ka.. ikut suka depa la kan... thanks to abang jugak sebab pasangkan dvd utk adik... muah... muah...
ade iras2 muke naufal kan... cuma size adik je kecik skit dr abang...

hayyan ni senang sgt nak jg... sebab dia jenis x kisah.. mkn pun x memilih... sos cili blh mkn gitu jer tp pastu meraung la kepedasan.. kesian... kuat minum susu... tp ok la kan.. sumer tu utk tumbesaran dia.. tpnye, bdn x mau besar2 pun.. gitu je la size nye.. tu yg mcm x caya je hayyan dah 2 thn... sebab rase dia mcm baru nak membesar... heheheheh... dah blh ckp skit2... mcm aya=saya... ekal=hyecarl(abg dia la tu)... opah=opah, ni yg plg clear skali... acik=nasi... hehehehh... x bnyk pun word yg dia blh sebut... tp x per la... pelan2 ye dik ye...
mummy n hayyan... sama x muke kami... hiks....

nufa'il hayyan... abang, mummy, daddy n semuaaaaaaa skali wish adik selamat hari lahir... semoga adik dilindungi, diberkati dan dikasihi ALLAH dunia akhirat... semoga adik jd anak yg berjaya dan soleh, hormat org tua dan kwn semua.... kami semua sayang adik sangat.....



No comments: