: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, June 27, 2011

hurmmmm...

as-salam,


hurmmmmmm... x tau la nak luahkan mcm mana... sebab mcm stress bile fikir2 kan blik.. ops.. x der kena mengena ngan tmpt me cr makan... nak citer ngan org pun bukan tentu diorg blh faham kan... tp, memang stress sampai tegang2 urat tengkuk ni hah...

td dah col.. dah ckp ngan dia dah.. harap2 dia ingat la blik kan... sebabnye hal tu thn lps je pun.. bulan doblas kot... harap2 dia x lupa... dah ckp serba sedikit... harap2 dia faham... sebab dah mls nak stress2 lg dah... owh.. tolong la faham yer... tp, dia kata nak col balik.. sebab dia kata dia bz... tp x tau la betul ka tak... harap2 dia x hilangkan diri...

No comments: