: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, October 25, 2010

beza, memang berbeza...

salam sumer,

budak kecik yg besor ni kan nama dia danial haikal.. anak terbaru cousin me... hehehe... comel giler n putih giler (sebab mak dia pun cun melecun)... ni anak cousin me yg ke 5... heheheh...


 danial haikal yg demok tembum... jenuh ibu dia nak amik gambor nih...

 susah giler tau nak amik gambor dak tembum ni.. punyer la geliat saner sini... dah la semangat bdn dia tu... lenguh tangan me dok dukung dia...

comey kan.. dah mcm anak apek pun ade.. muke haikal ni ade skit2 iras arwah atuk dia (pakcik me)... me nak jer geget budak tembum nih.. tp takut ayah dia marah... hahahahah... org lain x leh kata anak dia gemuk or x larat nak dukung.. nanti ayah dia dok jeling n mintak balik anak dia tu... ahahahahah.... 

 tgk tu... hayyan yg tgh tdo pun slamber jer dia lanyak... hahhaahah... 

haikal ni baru 9 bulan (kot)... tp kemain sihat lg... cousin me kata haikal ni dah obesiti.. so, nak kena control gak la pemakanan dia.. so, far haikal ni baby yg active... besor lg dia dr hayyan kan... hehhehe.. hayyan ni halussss jer.... heheheheh...

No comments: