: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, October 21, 2010

eh... hari ni eh...

salam sumer,

hr ni kan.. hrjd en.fizu tau... hehehehh... ade ke yg nak tahu... smlm me belikan dia kek.. alar.. slice jer pun... sebab tau dia x ske mkn cake... kuar pun ngan anak2 jer.. sebab smlm en.fizu ade appreciation dinner ngan bos dia... hurmmm... ingatkan nak surprisekan dia mlm td.. last2.. hampeh... sebabnye, me tertdo... gagagagga... mule2 tu nak buat purak2 tdo.. last2 tertdo terus... sador2 jer jam dah kol 1 lbh... hahahha... x kan nak buat giler melalak nyanyi lagu besday kol 1 pg kan... hahhah.... last2, pg td anak2 dok pulun tihup lilin... hahahah... naufal lg besh... cake tu dia kate cake dia... tp tau besday daddy... dok canang kat nanny dia, mummy beli cake besday daddy utk hyecarl... gagaggag... bertuah punyer anak...


happy bufday yang... semoga abang dilindungi dan diberkati ALLAH serta murah rezeki dunia akhirat..
we love you so muchhhhhhhhhhhhhh.... muahhhhhhhhhhh...

No comments: