: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, October 14, 2010

happy 55th bufday mak

salam sumer,


hr ni besday my mak yg ke 55 thn... huhuhuu... bnyk dah umur mak... kami semua doakan mak sihat sejahtera hingga akhir hayat... semoga mak dimurahkan rezeki, dilindungi dan dikasihi ALLAH dunia akhirat... sepanjang abah sakit nih, dah bnyk sgt pengorbanan yg mak buat... mcm dulu, setiap kali adik beradik mak buat kenduri kat kampung, mesti mak akan balik... tp skang ni dah jarang sgt mak blik kampung... itu pun sebab abah x larat nak duduk dlm keter lama... skang ni klu balik kampung pun mesti balik hari jer... pg2 lps subuh gerak blik kampung pastu lps asar jer mesti cepat2 blik kl... sebab nanti abah mesti calling2 mak... tanye dah sampai kat mane... pdhal masih kat kampung lg... kesian mak.. kesian kat abah jugak... patutnye, mak dah abes kejer (pencen) thn nih... tp mak sambung lg sampai 58 thn... klu mak dok umah pun, nanti mak lg penat nak kena layan karenah abah.. iyer la org sakit kan... mesti nak manja2.. so, kitorg (me ngan no'oi) suh mak kejer jer.. abah plak no'oi leh jg...


happy bufday mak... kami sayang mak dunia akhirat... semoga mak mendapat keberkatan dan kebahagiaan hidun di dunia n akhirat... aminnnn....

2 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

alalalo hayyan yg sweet! windu sama itu budak... hurmm bila la nak p beli adiah dua badek nih... utang dl aaa


hepi besday mak cik! cyg mak cik gak arr....

nifalnin... said...

hahahah....
budaj tecit tu tgh demam campak la... opsss... hadiah ek... sila beli dengan cepat yer... wakakakakka....

mak aku pun sayam ko jugek...