: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, October 5, 2010

si budak yg jln nye menjengket

salam sumer,


nak tanye skit lar.. klu jln menjengket2 nih kan, habit ke atau memang semulajd ek.. sebab kan naufal jln nye jengket2.. mule2 tu mcm x perasan sgt.. sebab ms tu dia kecik lg kan.. tp skang ni nampak sgt2... ms kecik2 dulu dia jln jengket sebab dia geli... x tau la geli tang mana... tp x kan melarat sampai ke besar kot... sebab dah ramai gak yg dok tanye knp naufal jln mcm tu... bg yg suke tu suke lah kan.. tp ade gak yg x ske... ade yg kate klu jln jengket2 ni nanti dah besar anak jd sombong.. btul ke... hurmmm... pastu suke ckp besar.. x tau la mane yg btul.. insyaALLAH... naufal x mcm tu kot.. sebab, so far me tgk dia frendly n pandai berkawan... heheheh... mcm mummy nye jugak... walalalalal....



budak jln jengket... hehheeheh...

1 comment:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

usah percaya dgn kata2 demikian, klu kite didik cara elok insya-Allah ..aku tgk ramai je yg jalan elok tp sombong gak...apa kes?