: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, October 22, 2010

saje suke suke

salam sumer,

sajer jer nak luahkan perasaan nih... heheheh... erm... tp x tau la nak ckp mcm mane.. sebab, kang klu slah ckp kang org lain plak terasa hati... heheheh... camner tu? slalunye klu kite berat mulut, org kate kite sombong.. tp, klu ditegur, tp teguran tu x berbalas nak kata ape plak ek... heheheh... klu x nak balas teguran tu x kisah la kan... mungkin org tu x der gigi.. so, malu nak ckp takut kantoi x der gigi... x pun, dia pki gigi emas,... hehehh... pastu, takut plak org nak curi gigi emas dia... hahahahh.... so, x kisah la kan.. tp, tolonggggggggggggg la jgn buat muke... heheheh... me cukup pantang klu org dok buat2 muke nih... rasenye, dinding putih suci bersih tu lagi santek kot dr muke dorg yg ske wat2 muke nih... cube la senyum ke, hape ke kan... ini x... muncung jer semedang... sampai blh diikat muncung bibir tu ngan tali... pastu, sangkut yoyo... wakakkkka.. ate, susah sangat nak senyum... bior muncung tu main yoyo... dah... itu jer nak citer.. tp, maaf la ye bg sesaipa yg terasa tu... sbnrnye x der niat pun nak ngate.. eh...mengata ke dlm blog... hehehheh... tp, bnda ni sumer berdasarkan pengalaman jer pun... heheheheh...

2 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

hahaha biasalah beb! tah2 td org yg ko tego tu baru lepas kena marah ke, kena tipu ngan customer ke ataupun pak cik tu tgh lapo......wakakaka kena pk positf...

tp klu dah selalu jumpa org2 camtu pengsanlah juga kitakan...

nifalnin... said...

hahhaha... aku pun rase mcm tu jugak kot.. nasib la aku ni kastemer yg baik hati... wakakakak... x kisah jer kan.. tp ade skit panas lar... watnye klu pakcik tu dpt kastemer yg garang.. hah.. mcm mane tu...

pesanan utk pakcik tu... x kisah lar dlm keadaan ape skalipun, senyuman tu kan sedekah.. penawar duka gitu... heheheheh....

*mcm la pakcik tu bc blog aku kan.... wakakaakka...