: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, October 26, 2010

cube teka

salam sumer,
 
korang jgn gelak eh... klu la korang x perasan.. agak2 nye korang ingat pompuan dlm gambor ni lebih kepada bibik or lebih kepada mak naufal n hayyan... hahahahah... giler selekeh kan... ms ni kat umah mak n me x der bj pun ms tu.. so, rembat jer la mane yg ade... hahahhah... kain batik pun mak punyer.. me mane ade kain batik.. itu pun ehsan dari mak... hahahahahh... lor.. pesal plak dak hayyan dok jebik2 tu...

2 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

ok apa...kira terrer la ko pakai kain batik....aku last betul2 berkain batik masa pantangkan maryam...ko kira sendiri dah bape thn tu... kain batik byk...muahaha simpan dlm lemari jek...

nifalnin... said...

hahahahah... aku pki batik pun blh dikire gak... wakakaka... tiap2 5 minit jer aku kena ikat balik kain aku tu... wakakakakak... nak pki belt mcm melampau pulak kan... hahahha