: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, October 28, 2010

kesayangan me

salam sumer,

rasa rindu sgt2 kat budak berdua nih... klu la umah dekat ngan opis, memang me balik umah waktu lunch.. tp apakan daya... umah jauh.. pastu, nak kena redah jam lg... puchong... jam ya amat...


 hayyan yg ske wat muke x bersalah.. geram sgt2 ngan budak nih.. jenis senang nak bgn pagi (sekarang ni lar)... x blh silap skit or x bleh lansung dgr bunyi pintu, mesti dia bgn.. klu setakat bgn golek sane sini tu x kisah la kan.. ini bgn yg siap berdiri tu.. pastu, jln hoyong hayang... sebab mamai kan... hurmmm adik2...

 ni plak abg naufal.. suke sgt sakat adik dia... klu dlm keter memang x dok diam dua beradik nih.. abg ske nyanyi.. pastu, mengaji plak... haish... letih nak melayan... skang ni pun dah rajin bgn pg2... senang nanti nak pi school... insyaALLAH... so, bile dah bngn pg mesti la kena mandi kan... bile dah kena air tu mule la dia menjerit... penakut sungguh ngan air sejuk...

eh... hayyan lg lar... hurmmm... rase bak geget2 jer budak kecit ni tau... makin besar makin cerdik... cume lambat jer nak ckp... tp, dah pandai panggil abang... hahhahha... klu menangis, mcm kena rotan... klu kite kasik mkn tp dia x nak, kemain pandai lg toleh muke... hahahahhaah... cerdik kamu kan hayyan...

1 comment:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

eeeeeeee rindu sgt kt hayyan...ko cuti bw dia p kinik ko dtg opis tau...huhu nak kapok2 dia la

lawak la naufal ni serba buleh dia ni..ngaji pun buleh..ensem lak tu... hehehe bleh msk imam mude