: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, October 29, 2010

pemalas

salam sumer,
hr ni mcm malas jer nak wat n3.. heheheh... nak wat autopublish pun x sempat.. hurmm... tp tetapppppp wat lawatan kat blog kwn2... heheheheh... nak kuar lunch pun mls... so, kirim kat kwn2 jer lar.. pastu, lepak kat surau ngan suhana... layan mata n layan mulut gak... hahahaha...

balik ni nak pi sdmc.. tp nak kena singgah umah mak dulu amik bj segala... abah kena masuk wad sebab darah kuar balik... kali ni dokter kata memang kena operation gak... td, mak bgtau hati abah pun dah kena jangkitan jugak... kesian sgt2 kat abah... ya ALLAH, lindungi lah abah ku... kuatkan lah semangatnya ya ALLAH...

2 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

sabar ye... DIA Maha Mengetahui..

Mama Herda said...

salam kak..tq visit bloh herda..herda doakan abah akk sihat ye..