: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, October 18, 2010

rindu kat budak nih...

 budak yg sgt2 manja... dah pandai merajuk n nangis mendayu2.. sedih la sgt2 tu... atok abah kata hayyan ni muke budak boleh cr makan... cari makan... maknanye, boleh masuk iklan... n muke budak murah rezeki... amin...

 gigi kapak 2 batang... jarang plak tu giginye... heheheh... skang ni gigi hayyan dah ade 7 batang... 4 batang gigi atas n 3 batang gigi bawah... cume yg sebatang gigi kat bawah tu masih malu2 jer nak kuar... hehehehe... tgk lar jari dia yg demok2 tu... huhuuu... balik ni nak geget budak nih...

 suke main campak2 barang dah skang nih... asal abes nyusu jer dia dok lempar botol susu... haish... pastu buat muke kesian mcm nih.. rase nak lempang2 jer tau si hayyan nih...

 adik sayang abang.. abang sayang adik.. tp, selalu jer kena buli ngan abang... pastu, lari kedek2 mengadu ngan mummy... comey... tp, klu ade org buli adik, mesti abang naufal marah org tu kan.. 
'tepi2.. jgn kacau hayyan....'

suke masuk dapur.. pantang dgr bunyi lesung.. berlari cepat2 masuk ke dapur... budak tecit ni, muke jer lebor... tp halus kemain... klu iklan nescafe kuar kat tv, cepat2 si hayyan n abang dia dok dpn tv... pastu, mengekek same2... sebabnye... 'hah... mcm ni lah... halusssss'.... sebab hayyan juga dipanggil halus.... heheheh....

adik... abang naufal... mummy... and daddy love u sooooo muchhhhh... semoga ALLAH lindungi adik dunia akhirat dan semoga adik berjaya didunia n akhirat... aminnnn...


1 comment:

Min Min said...

aminnn...
xpenah jumpa lg Hayyan ni...dulu jumpa abg Naufalnya aje..Hayyan masih dalam perut...geram je tgk...=P