: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, October 13, 2010

demam

salam sumer,


hr ni baru masuk opis blik setelah 2 hr mc... pi kejer plak mcm2 nak kena jwb... huhuhuhu... report2... nasib baik ade dila... senang skit... mekaseh... start dr minggu lps lg dah kami x sihat.. mule2 en.fizu demam... pastu hayyan... pastu, naufal n last.. me... owhh... en.fizu demam sampai ke hr ni x kebah2 lg... bile nak baik sikit jer, dia demam balik... batuk kung kang kung kang nasib x terkangkang jer... huhuhuuh... hayyan plak kena demam campak... hurmmm... perasan dia kena campak ms hr sabtu... dah merah2 kat bdn dia... merah2 stok timbul punyer tu... ish... ingatkan ruam ke hape kan... skali mak kasik minum air nyor... terus lebat merahnye... patut la dok kasik mkn ubat pun x baik2 gak lg... naufal pun same... masalahnye, si abang ni x nak mkn ubat... so, terpaksala dok sumbat ubat dlm m*ntot dia... bile nak kasik mkn ubat jer, mcm2 alasan dia kasik... mummy jgn kacau lar... hyecarl nak tdo nih... mandi pun x nak.. ish... ape kes... bibir kering sgt2... siap merekah n darah2 lg... hurrmmm... risau pun ade nih... nasib baik dia nak minum air... so, klu x nak mkn ubat me umpan jer dia ngan air masak.. tp, bile minum air masak pun tetappppp bibir dia dok kering lagu tu... hurmmm... risau nih... me... demam.. batuk... sakit paler... allergy... tu yg mc sampai 2 hari... x agak2 kan dokter nih... aminnnn... mkn ubat pun gitu2 jer... sebabnye, klu mkn ubat pun nanti flatttttttttttttttt... x leh nak bgn... kuat giler ubat yg dokter nih kasik... harap2 nyer esok sihat la kami anak beranak.. yg penting naufal n hayyan... kesian sgt kat 2 beradik tu....

No comments: